Завдання на вівторок, 28 квітня
Людмила Коваленко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Консультація для учнів 4-Б
Время: 28 апр 2020 09:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 236 121 2732
Пароль: 0f6fYx
Літературне читання. Навичка читання мовчки (письмово).
Прочитайте текст 3 хвилини, поставте відмітку і порахуйте кількість прочитаних слів. Прочитайте текст до кінця, виконайте всі завдання до тексту. Відповіді і кількість прочитаних слів надішліть мені Вайбером. Час виконання роботи з 11.20 до 12.00. Роботу надіслати не пізніше 12.05 год.
ХИТРА ЛИСИЦЯ
Блукали ми якось із лісником і Павликом по берегу озера й натрапили на лисячий слід.
-
Мабуть, лиска приходила воду пити, - сказав Павлик.
-
Ні, не воду вона приходила пити, - заперечив лісник.
-Ти придивись пильніше: занадто вже обережно ступала вона ось тут, при самій воді. Лисиця рибалити сюди приходить, коли не вполює собі здобичі в лісі чи в степу.
-Ти придивись пильніше: занадто вже обережно ступала вона ось тут, при самій воді. Лисиця рибалити сюди приходить, коли не вполює собі здобичі в лісі чи в степу.
- Як же вона
ловить рибу? - спитав Павлик, украй здивований.
Лісник пообіцяв нам показати.
І ось одного разу, натрапивши на свіжі сліди, що вели до озера, ми підкралися до прибережних
кущів...
Лисиця підійшла до озера, трохи постояла. Потім нечутно забрела у воду і завмерла, мов закам'яніла. Та
вже наступної миті блискавично вдарила
лапою - і вихопила з води
сріблясту рибку. Проковтнувши здобич, руда хитрунка знову завмерла.
Тим часом на небокраї з'явилися темні хмари. Повіяв холодний вітерець, зашуміли кущі. По воді побігли
брижі[1],
заважаючи риболовлі. Лисиця, петляючи, аби заплутати свої сліди, побігла до лісу.
Ми вирішили поглянути, де її лігво, і покрадьки подалися слідом.
Ось вона вже піднялася на вершину пагорбка, ось шугнула в глибоку балку.
Ми теж спустилися вниз, обнишпорили всі кущі, та лисячої нори ніде не знайшли.
Що за дивина? Ніби руда крізь землю
провалилася.
Через кілька днів ми втрьох знову навідалися на те саме місце. І знов побачили лисицю. Та
як ми не намагалися простежити,
куди ж вона сховається, лисиця й цього разу зникла безслідно.
-
Це нам, видно, найхитріша попалася, - пожартував лісник.
Ось випав перший сніжок. Ми йшли понад озером і
знову натрапили на заплутані лисячі
сліди. Тихенько прокралися на берег:
лисиця стояла у воді - рибалила.
Руда зразу ж помітила нас і чимдуж
кинулася до балки.
Еге, тепер на снігу вже так просто від нас не сховаєшся!
Сліди обривалися коло двох розлогих ялин. Геть здивовані, ми зупинилися: сліди кінчаються, а нори не видно. Де ж руда?
І раптом лісник поманив мене пальцем і кивнув на нижні лапаті віти похиленої ялини, що майже стелилися по землі. На снігу,
що припушив віти, виднілися лисячі сліди.
Ми разом підвели голови і так стояли довгенько, приголомшені: на зламаній
верхівці ялини чорніло велике старе лелече гніздо, а з нього визирав кінчик рудого хвоста!..
Хто знає, скільки б вона нас дурила, коли б не випав перший сніг.
Завдання.
1. Від чийого імені ведеться
розповідь у творі?
а) від імені Павлика б) від імені лісника в) від імені автора
2. Що дуже здивувало Павлика?
а) що лисиця вміє ловити рибу
б) що лисиця приходила до озера по
воду
в) що лісник уміє розпізнавати сліди
тварин
3. Коли лисиця змушена ловити рибу?
а) узимку
б) коли з’являються на небі темні
хмари
в) коли не вполює собі здобичі в
лісі чи в степу
4. Визнач головну думку твору
а) Уміння тварин передбачати
погоду.
б) Цікаві вміння і хитрість тварин.
в) Дбайливе ставлення людини до
природи.
5. Випиши з тексту речення, в яких
сказано, що допомогло героям твору знайти лігво лисиці.
6. Встановіть послідовність подій у
творі.
¨ Ось випав перший сніжок.
¨ Лисиця рибалить.
¨ Прогулянка по берегу озера.
¨ Спроби знайти лігво лисиці.
¨ Лисиця сховалась у старе лелече
гніздо.
¨ Розповідь та обіцянка лісника.
Повторіть все про іменник і виконайте вправу 351 з усіма завданнями, роботу надіслати.
Математика. Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові.
Перегляньте відео і повторіть множення на трицифрове число.
Виконайте завдання №975 і 976 письмово, роботу надішліть.
Англійська мова. Завдання на блогах ваших вчителів.
Мазур О.В. https://mazur-olga-viktorivna.blogspot.com
Інформатика. Створюємо гру.
Перегляньте відео, виконуйте покрокові інструкції і у вас вийде цікава гра у програмі "Scratch".
Немає коментарів:
Дописати коментар